Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021

Θεέ μου. (Θεόφιλος Ιωάννης)

 

Θεέ μου, Εσένα ευχαριστώ και νύχτα και ημέρα. Όπου μου έδωσες ζωή, να ζήσω στην Ελλάδα. Γύρω μου έχω Χριστιανούς, έχω και Πατριώτες, Φίλους έχω σταθερούς, Γείτονες με χαμόγελο, γνωστούς και αγνώστους πολλούς και Συγγενείς με όμορφες καρδιές, με ήθος και αξίες.

Θεέ μου, Είσαι το Άπαν στην Ζωή, Δημιουργός των πάντων. Είσαι Πατέρας του Αγαθού, του Ελέους, της Ελπίδας. Σε Εσένα απευθυνόμαστε, για να Σου πούμε ευχαριστώ, να Σε παρακαλέσουμε θερμά, για το Αγαθό, το Δίκαιο και την Ελευθερία.

Μας Θέλεις Αποφασιστικούς, Εργάτες πάντα του Κάλου, να είμαστε Μεγαλόκαρδοι, να Συγχωρούμε, να Ελπίζουμε και ν' Αγαπούμε.

Θεέ μου, δώσε σε όλους Φωτισμό, να Πιστεύουμε σταθερά, να Αγαπούμε αληθινά, να Ελπίζουμε στην δικαίωση, του ενάρετου αγώνα.

Θεέ μου, Σου κάνω προσευχή, όλους να μας φροντίζεις, με Υγεία να πορευόμαστε, με Σεβασμό στους άλλους να φερόμαστε, με Διάκριση, με Υπομονή κι Επίμονο αγώνα.

Δι' Ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ Ο Θεός, Ελέησον ημάς. Αμήν.

 

«Θεόφιλος Ιωάννης»

2021 Φεβρουάριος.

 

🌻🌼🌷🌊🐬🌷🌼🌻

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *