Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2021

Συνάντηση Πνευματικής Προσευχής.

 

Κυριακή και σήμερα.

Κίνησα να πάω στην Εκκλησία της Ενορίας μας.

Στη σύναξη των Χριστιανών και Θεία Ευχαριστία.

Στον δρόμο καθώς βάδιζα τον Θεό παρακαλούσα.

Και φθάνω εμπρός στον Ιερό Ναό έξι και πενηνταπέντε.

 

Στοπ, μου λέει ο επίτροπος, εννέα είναι οι πιστοί,

ούτε ένας παραπάνω, της Πολιτείας είναι εντολή,

παράβλεψη δεν κάνω. Είναι ο νομός Χριστιανέ,

μπορείς να στέκεσαι εδώ να κάνεις την προσευχή σου,

με τα μεγάφωνά σιωπηλά, μην τύχει να συντονιστείς

και γίνει μέγα Θαύμα και γίνουν όλοι με υγεία

κι αδειάσουν τα νοσοκομεία.

 

Κοιτώ ψηλά στο αέτωμα και ορώ Τον Ιησού Χριστό,

να με Ευλογεί και να μου λέει.

"Καλώς μου ήρθες μέχρις εδώ, να με δοξολογήσεις,

γνωρίζω επίσης τι ακριβώς, θέλεις να μου ζητήσεις.

Οι Άγιοι του Ιερού Ναού, με την Μητέρα Παναγία

και ο Άγγελος Προστάτης σου, μετρήσανε τα βήματα,

άκουσαν τις προσευχές σου

και όλοι μαζί για εσένα Ναι, να δώσουνε μαρτυρία".

 

Σ' Ευχαριστώ Ιησού Χριστέ και νοιώθω ανακούφιση.

Εμάς του Δύο, δεν μπορεί κανείς να μας διχάσει.

Πριν γεννηθώ με γνώριζες και την ζωή μου ορίζεις.

Είμαι Πιστός Χριστιανός και συγχωρώ όλον τον κόσμο.

Προσδοκώ Ανάσταση Νεκρών και Ουρανία Βασιλεία.

Να ηχήσουν χαρμόσυνα, σήμαντρα και καμπάνες,

να είναι ημέρα Πασχαλιάς για όλη την Ελλάδα,

χωρίς ασθένειες ανίατες και ο Λαός μας μονιασμένος.

 

Το Ιατρικό μας, Το Σώμα Σου και Το Αίμα Σου,

κάθε ασθενή, Ευθύς να Θεραπεύει,

γιατί έχει εξομολογηθεί

και στης μετάνοιας την οδό,

με Πίστη, Αγάπη, Ελπίδα και με Σεβασμό,

δεν χάνει πλέον Κυριακή και πάντα μεταλαμβάνει.

 

Παναγία Τριάς, Ελέησον Ημάς.

Μόνο σε Εσένα Πιστεύουμε,

για Εσένα Αναπνέουμε,

Μαζί Σου Αιώνια Ζούμε. Αμήν.

 

 

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Κοινωνική Ενημέρωση: Θέσεις εργασίας

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *