Πρωτοφανείς για τα ελληνικά δεδομένα οι εισπράξεις της ταινίας «Η αγάπη έρχεται στο τέλος»
Είκοσι δυο χιλιάδες θεατές κατάφερε να προσελκύσει στην πρώτη κιόλας ημέρα προβολής της (Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου) η ελληνική ταινία «Η αγάπη έρχεται στο τέλος». Πρωτοφανές νούμερο, πόσο μάλλον για την δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, η ταινία που διανέμεται από την κινηματογραφική εταιρία ODEON, παρόμοιο άνοιγμα ελληνικού έργου στις ελληνικές αίθουσες έχει να σημειωθεί εδώ και πέντε χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι το 75 % των ειστηρίων που κόπηκαν την Πέμπτη ανήκε στην «Αγάπη έρχεται στο τέλος».
Η ταινία που διόλου τυχαία διανεμήθηκε στις αίθουσες την «Ημέρα των Ερωτευμένων» σκηνοθετήθηκε από τον Βασίλη Κεχαγια, στο κινηματογραφικό ντεμπούτο του. Ωστόσο, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο της είναι η γέννησή της. Ολα φαίνεται ότι ξεκίνησαν πριν από τέσσερις μήνες μέσα από μια πρωτότυπη διαδραστική ιδέα την οποία στήριξε η σοκολάτα Lacta και η διαφημιστική εταιρία της OgilvyOne Athens.
Συγκεντρώθηκαν αληθινές ιστορίες ανεκπλήρωτου έρωτα από το κοινό οι οποίες με την ανάλογη επεξεργασία σεναρίου θα κατάληγαν με ευτυχισμένο φινάλε. Οι Πάνος Σαμπράκος και Παναγιώτης Ιωσηφέλης επεξεργάσθηκαν το στόρι τριων από αυτές τις ιστορίες και με αυτόν τον τρόπο φτιάχθηκε ένα 20 λεπτο μικρού μήκους φιλμ που παρουσιάστηκε στο internet και λειτούργησε ως teaser της ταινίας που εν συνεχεία γυρίστηκε (ο Π. Ιωσηφέλης εμφανίζεται ως σεναριογράφος της).
Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της ταινίας (που δεν παρουσιάστηκε στους κριτικούς κινηματογράφου) στα 90' λεπτά της παρακολουθούμε τρεις αληθινές περιπτώσεις ανεκπλήρωτου έρωτα να αποκτούν το happy end που ποτέ δεν είχαν! Οι ιστορίες λαμβάνουν χάρα σε αρκετές πόλεις όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Ρόδος και η Κωνσταντινούπολη και είναι οι εξής: Ένα κορίτσι που φοβάται να αισθανθεί, ερωτεύεται. Ένας άνδρας που λέει ψέματα επειδή δεν τολμάει να εκφράσει αυτά που νιώθει, πρέπει τώρα να πει την αλήθεια . Κι ένα ζευγάρι που κανείς από τους δύο δεν πιστεύει στον έρωτα, δεν μπορούν να ζήσουν μακριά ο ένας από τον άλλο.
Η καμπάνια που ακολουθήθηκε μετά την δημιουργία του 20λεπτου teaser συνεχίστηκε με ένα ανε Εναλλακτικό Παιχνίδι Reality και είχε τρομερή υποδοχή και επιτυχία. Σε νούμερα αυτό μεταφράζεται ως εξής: το 17 % του ελληνικού «ιντερνετικού» πληθυσμού είδε το 20λεπτο φιλμ, άρα 700.000 άνθρωποι είχαν υπόψη τους την ταινία προτού καν αυτή γυριστεί. Σήμερα η σελίδα της Lacta στο Facebook έχει παραπάνω από 670.000 likes (μου αρέσει).
Ανάμεσα στους ηθοποιούς που πρωταγωνιστούν στην «Αγάπη» είναι οι Τζωρτζίνα Λιώση, Λεωνίδας Καλφαγιάννης, Κατερίνα Γερονικολού, Πάνος Βλάχος, Νικόλας Αγγελής και Μυριέλλα Κουρεντή. Η ταινία είναι μια συμπαραγωγή ODEON Α.Ε. και ΝΟVA. Παραγωγός εταιρία είναι η VIEW MASTER FILMS A.E.
Πηγή : tovima.gr